Sunday, November 15, 2009


متن ترانه ي يار دبستاني منیار دبستانی من با من و همراه منیچوب الف بر سر ما بغض من و آه منیحک شده اسم من و تو رو تن این تخته سیاهترکه ی بیداد و ستم مونده هنوز رو تن مادشت بی فرهنگی ما هرزه تموم علف هاشخوب اگه خوب، بد اگه بد، مرده دل های آدماشدست من و تو باید این پرده ها رو پاره کنهکی می تونه جز من و تو درد ما رو چاره کنهیار دبستانی من با من و همراه منیچوب الف بر سر ما بغض من و آه منیحک شده اسم من و تو رو تن این تخته سیاهترکه ی بیداد و ستم مونده هنوز رو تن مایار دبستانی من با من و همراه منیچوب الف بر سر ما بغض من و آه منیحک شده اسم من و تو رو تن این تخته سیاهترکه ی بیداد و ستم مونده هنوز رو تن مادشت بی فرهنگی ما هرزه تموم علف هاشخوب اگه خوب، بد اگه بد، مرده دل های آدماشدست من و تو باید این پرده ها رو پاره کنهکی می تونه جز من و تو درد ما رو چاره کنیار دبستانی من با من و همراه منیچوب الف بر سر ما بغض من و آه منیحک شده اسم من و تو رو تن این تخته سیاه

No comments: