Sunday, November 15, 2009

· اگر 18 سال و 7 ماه و 6 روز مدام فریاد بکشی برای گرم کردن یک استکان چای سرد انرژی تولید می کنی؟ (ارزش امتحان کردن نداره) اگر به مدت 16 سال و 9 ماه بدون توقف بگوزی، گاز کافی برای یک بمب اتم تولید می کنی؟ (حق طبیعی ماست.. باید روش فکر کنم) قلب انسان چنان فشاری موقع رساندن خون به بدن تولید می کند که می تواند تا 40،914 سانتیمتر فوران کند (یا ابالفرز) ارضای جنسی یک خوک تا 30 دقیقه طول می کشد (کاش من هم یک خوک بودم) یک سوسک می تواند تا 19 روز بدون سر زندگی کند (اوف) (هنوز به فکر خوک هستم) اگر سرت را محکم به دیوار بکوبی 150 کالری در ساعت را آب می کنی (هرگز در منزل اینکار را نکن.. سر کار اشکالی نداره) موقعیت سر نوعی از سنجاقک نر طوری هست که نمی تواند جفتگیری کند. سنجاقک ماده ابتکار عمل را بدست گرفته و سر نر را می کند و همزمان جفتگیری می کنند (همیشه خانم ها برای رسیدن به هدفشون هر کاری می کنن) یک ملخ 350 برابر قدش می تواند بپرد. اگر با انسان مقایسه کنیم یعنی یک آدم باید بتواند به اندازه ی طول یک زمین فوتبال بپرد (30 دقیقه؟ خدای من، من هنوز به فکر اون خوک خوشبخت هستم) بعضی از شیرهای نر 50 بار در روز جفتگیری می کنند (کماکان دلم می خواهد یک خوک باشم – کیفیت را بر کمیت ترجیح می دهم) پروانه ها مزه ی خوراکی ها را با پایشان امتحان می کنند (خداروشکر چون من طعم کف کفشم رو دوست ندارم!) قوی ترین عضله ی بدن زبان است (اینو می دونستم، یادت رفت بگی زبان آخوندها که کار نمی کنند و فقط حرف می زنند قوی تر از همه هست) آدم های چپ دست به طور میانگین 9 سال کمتر از راست دست ها زندگی می کنند (!) فیل تنها حیوانیه که نمی تواند بپرد (خدا را شکر) چشم شتر مرغ از مغزش بزرگ تره (یعنی بیشتر ایرانی ها شترمرغ هستن؟) دلفین ها و انسان ها تنها موجوداتی هستند که برای لذت بردن ارتباط جنسی برقرار می کنند نه فقط به خاطر تولید مثل و از روی غریزه (پس خوک چی؟)

No comments: